Українські свята за народними звичаями для дітей
|
|
Natuly | Дата: Воскресенье, 15.04.2012, 21:37 | Сообщение # 1 |
 гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Предлагаю сценарии различных праздников на основе украинских народных традиций:
Уважаемые коллеги! Если у вас по какой-то причине не получается корректно вставить в сообщение скопированный текст сценария, то лучше загрузите ваш материал на Яндекс.Диск или на любой удобный для вас файлообменник и вставьте в сообщение ссылку.
|
|
| |
Алёна | Дата: Среда, 09.01.2013, 21:47 | Сообщение # 2 |
гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Віддамо себе дітям !
Нехай же наше спілкування із дитиною Не припиняється й на мить, Нехай це спілкування буде Цікавим, плідним, аби кожна мить Дала нам і наснагу , і натхнення, І додала духовності і сил, Щоб в нашім неспокійнім сьогоденні Ми зберегли світ радості й краси Для себе і для нашої дитини, Все краще відродили у серцях, Щоб нас єднало прагнення єдине Себе віддати дітям до кінця. В.О. Сухомлинський
|
|
| |
Алёна | Дата: Среда, 30.01.2013, 16:55 | Сообщение # 3 |
гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Статус: Offline
| 1.Влітку сіренький, а взимку біленький, Швидкий побігайчик, Хто це, дітки? ( Зайчик) 2. В темнім лісі проживає, Довгий хвіст пухнастий має,Їй на місці не сидитьсяЯк зовуть її? ( Лисиця) 3. Ходить хмуро між дубами,Хижо клацає зубами,Весь, як є, жорстока лють,Очі так її і ллють.Зачаївся і примовк, грізний звір цей зветься … ( Вовк) 4. Влітку медом ласував, Досхочу малини мав. А як впав глибокий снігПозіхнув і спати ліг.Бачив, чи не бачив сни,А проспав аж до весни ( Ведмідь)
|
|
| |
Алёна | Дата: Среда, 30.01.2013, 17:05 | Сообщение # 4 |
гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Горох Слова В. Паронової Музика народна Діти йдуть хороводом, зупиняються, присідають, співають. Ох, ох, ох, ох! Назбирали ми горох, А як теребити сіли, Горошинки розгубили. Ох, ох,ох, ох! Швидше позбирай горох! Діти – горошинки розбігаються, ведуча їх ловить.
Сообщение отредактировал Алёна - Среда, 30.01.2013, 17:06 |
|
| |
Алёна | Дата: Среда, 30.01.2013, 17:07 | Сообщение # 5 |
гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Статус: Offline
| Діти і ведмідь </i> <i>Слова і музика В.Верховинця Хто це спить під дубком, ще й накрився кожушком? Цс-с-с!Ой, діти, не будіть. Бо то, може, спить ведмідь? Цс-с-с!Ой тікайте, бо той гість, як устане. Всіх поїсть!
Діти сидять на стільчиках. Навпроти дітей сидить накритий хустиною«ведмідь». Під час гри вихователь співає пісню, діти обережно і боязко підходять до «ведмедя», зупиняються, прикладають пальчик до губ і тихенько кажуть : «Цс-с-с!». Продовжуючи тихенько підходити ще ближче до ведмедя, діти знову зупиняються і зновукажуть «Цс-с-с!». На закінчення пісні діти з вигуком «Ой, ведмідь!» тікають на свої місця. «Ведмідь» прокидається і біжить за втікачами.
Сообщение отредактировал Алёна - Среда, 30.01.2013, 17:08 |
|
| |
Алёна | Дата: Среда, 30.01.2013, 17:08 | Сообщение # 6 |
гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 8
Статус: Offline
| У лісочку Слова і музика Євгенії Синьчук У лісочку, за пеньочком, спав там зайчик в холодочку. Дітийдуть по колу, взявшись за руки. Ми тихенько підійдем, хоровод свій поведем. Дітийдуть всередину кола (до зайчика) і відходять назад. Зайчик сірий, зайчик милий, не дрімай, берись до діла. Діти«сварять» зайчика пальчиком. Швидше діток зустрічай і танок свій починай! Зайчиквиконує танцювальні рухи, діти повторюють за ним.
Сообщение отредактировал Алёна - Среда, 30.01.2013, 17:11 |
|
| |
Анатоліївна | Дата: Суббота, 28.03.2015, 23:34 | Сообщение # 7 |
 гость
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| Космічнаподорож Спортивна розвага длястаршого дошкільного віку Мета:повторити комплекс загально розвиваючих вправ на гімнастичній стінці та з обручами. Удосконалювати вміння дітей кидати м’яч одне_одному; перестрибувати через довгу скакалку, що обертається; вчити робити перекидання через голову (на матах із підстраховкою вихователя). Розвивати спритність під час рухливої гри. Обладнання:гімнастична стінка на 6 секцій, 3 обручі, м’ячі (по одному на двох дітей), кеглі для ходьби змійкою, довга скакалка. Перебіг заняття Розминка:різновиди ходьби (звичайна ходьба, на носочках, «гусячим» кроком, «дрібушечки», змійкою, з високим підніманням колін) та бігу (легкий біг, боком приставним кроком, із за- хльостом, із зміною темпу й напрямку). Вправи на стабілізацію дихання. Шикування у три колони. Вихователь повідомляєдітям, що сьогодні вони на космічних кораблях помандрують на іншу планету. Пропонує дати назви своїм зорельотам (наприклад, «Зірка», «Салют», «Земля»). Дає команду: «Направо! Зайняти місця біля трапів ракет!» Комплексзагальнорозвиваючих вправ Діти розташовуються нашестисекційній гімнастичній стінці: одні на висоті чотирьох щаблів, інші на висоті двох щаблів (так, щоб не заважати одне одному). 1. «Прощання з проводжаючими». В. п. — обличчям до стінки, ноги разом. 1 —праву руку в сторону; 2 — в. п. Те саме лівою рукою. Повторити 8 разів. 2. «Тренування ніг». В. п. — те саме. 1 — відвести праву ногуякомога сильніше назад, не згинаючи її в коліні; 2 — в. п. Те саме лівою ногою. 8 разів. 3. «Загальна розминка». Діти стають біля гімнастичної стінки напідлозі у шеренгу, руками тримаються за щабель на рівні грудей, ноги разом. 1 — присісти, тримаючись за щабель витягнутими руками; 2 — в. п. 8 разів. 4. «Ракета готова до старту». Кожна команда стає біля одного з трьохобручів. Діти всі разом піднімають обруч над головами і дрібним приставним кроком рухаються по колу. 5. «Застебнули пояси». В. п. — сісти навколо обруча на підлогу, ноги розведені, руки на поясі. 1 — руки вгору;2 — руки в сторони; 3 — рукивгору; 4 — руки на поясі. 4 рази. 6. «Одягаємо космічні черевики». В. п. — те саме. 1 — нахил вперед, торкнутися руками носків ніг; 2 — в. п. 6 разів. 7. «Долаємо силу тяжіння». В. п. — лягти на живіт обличчям до обруча, руки під підборіддям, ноги трохи розставлені. 1 — підняти голову і плечі, прогнувшись у хребті; 2 — в. п. б разів. 8. «Приземлення». Стати в коло одне за одним, взятися руками за пояс товариша (обруч у дітей між ногами). Дрібні стрибки по колу. 16-18 стрибків. 9. «Екіпажі виходять з ракет». Діти, обходячи обруч, виводять колону,одночасно виконуючи вправи на стабілізацію дихання, і шикуються у шеренгу. Заходить «марсіанка», звертається до дітей: Марсіанка На цій планетія живу із малку, Для космонавтів тут такий закон: Зуміти летючу тарілку впіймати, Та ще подолати ряд перепон. Перше завдання:Діти стають у дві шеренги обличчям одне до одного. «Мар- сіанка» роздає «летючі тарілки» — м’ячі. Двоє дітей показують іншим, як треба правильно кидати й ловити їх. Діти виконують вправу (кожний кидає м’яч товаришеві по 4 рази). Наступне завдання— перестрибнути через скакалку, що її вихователь крутить, тримаючи за один кінець. Після стрибка кожна дитина «гусячим кроком» обходить обручі (ракети) і проходить змійкою між 5 кеглями. Марсіанка.Молодці малята! Ви — мужні і вправні космонавти. Давайте пограємо у гру «Летюча тарілка». Гра«Летюча тарілка» Гра проходить у виглядіестафети. Команди шикуються у три колони на відстані 4-5 м від обручів. Перший у колоні бере м’яч, оббігає з ним навколо обруча і передає наступному в колоні шляхом відбивання від підлоги. Естафету проводять 2-3 рази за бажанням дітей. Марсіанка.Прощавайте, малята, а на згадку про свою планету дарую вам зірочки. Екіпажі готуються відлітати додому: кожна команда збирається біля свого обруча й кілька разів обходить його, виконуючи вправи на стабілізацію дихання.
|
|
| |